In e rete PON (Passive Optical Network), in particulare in e topologie cumplesse PON ODN (Optical Distribution Network) puntu à multipuntu, u monitoraghju è a diagnosi rapida di i difetti di fibra presentanu sfide significative. Ancu s'è i riflettometri ottici di u duminiu di u tempu (OTDR) sò strumenti largamente usati, qualchì volta ùn anu micca una sensibilità sufficiente per rilevà l'attenuazione di u signale in e fibre di diramazione ODN o à l'estremità di e fibre ONU. L'installazione di un riflettore di fibra selettivu per a lunghezza d'onda à bassu costu da u latu ONU hè una pratica cumuna chì permette una misurazione precisa di l'attenuazione da punta à punta di i ligami ottici.
U riflettore di fibra funziona aduprendu una reticola di fibra ottica per riflette l'impulsu di prova OTDR cù quasi u 100% di riflettività. Intantu, a lunghezza d'onda di funziunamentu nurmale di u sistema di rete ottica passiva (PON) passa per u riflettore cù una attenuazione minima perchè ùn soddisfa micca a cundizione di Bragg di a reticola di fibra. A funzione primaria di questu approcciu hè di calculà precisamente u valore di perdita di ritornu di ogni avvenimentu di riflessione di terminazione di ramu ONU rilevendu a presenza è l'intensità di u signale di prova OTDR riflessu. Questu permette di determinà se u ligame otticu trà i lati OLT è ONU funziona nurmalmente. Di cunsiguenza, ottiene un monitoraghju in tempu reale di i punti di guastu è una diagnostica rapida è precisa.
Implementendu in modu flessibile i riflettori per identificà diversi segmenti ODN, si pò ottene una rapida rilevazione, lucalizazione è analisi di a causa principale di i guasti ODN, riducendu u tempu di risoluzione di i guasti mentre si migliora l'efficienza di i test è a qualità di a manutenzione di a linea. In un scenariu di splitter primariu, i riflettori in fibra installati da u latu ONU indicanu prublemi quandu u riflettore di una filiale mostra una perdita di ritornu significativamente aumentata paragunata à a so linea di basa sana. Se tutte e filiali in fibra equipaggiate cù riflettori mostranu simultaneamente una perdita di ritornu pronunciata, questu indica un guastu in a fibra di u troncu principale.
In un scenariu di splitter secundariu, a diffarenza in a perdita di ritornu pò ancu esse paragunata per individuà precisamente se i difetti di attenuazione si verificanu in u segmentu di fibra di distribuzione o in u segmentu di fibra di discesa. Ch'ella sia in scenarii di splitting primari o secundarii, per via di a calata brusca di i picchi di riflessione à a fine di a curva di test OTDR, u valore di perdita di ritornu di u ligame di diramazione più longu in a rete ODN ùn pò micca esse precisamente misurabile. Dunque, i cambiamenti in u livellu di riflessione di u riflettore devenu esse misurati cum'è basa per a misurazione è a diagnosi di i difetti.
I riflettori di fibra ottica ponu ancu esse implementati in i lochi richiesti. Per esempiu, installà un FBG prima di i punti d'entrata Fiber-to-the-Home (FTTH) o Fiber-to-the-Building (FTTB), poi testà cù un OTDR, permette di paragunà i dati di prova cù i dati di basa per identificà i difetti di fibra interni/esterni o interni/esterni di l'edifiziu.
I riflettori in fibra ottica ponu esse piazzati cunvenientemente in serie à l'estremità di l'utente. A so longa durata di vita, l'affidabilità stabile, e caratteristiche di temperatura minima è a struttura faciule di cunnessione di l'adattatore sò trà e ragioni per chì sò una scelta di terminale otticu ideale per u monitoraghju di i ligami di rete FTTx. Yiyuantong offre riflettori in fibra ottica FBG in diversi tipi di imballaggio, cumpresi maniche in plastica, maniche in metallo è forme pigtail cù connettori SC o LC.
Data di publicazione: 11 di settembre di u 2025