WiFi 7 (Wi-Fi 7) hè u standard Wi-Fi di a prossima generazione. Corrisponde à IEEE 802.11, un novu standard rivisatu IEEE 802.11be - Extremely High Throughput (EHT) serà liberatu
Wi-Fi 7 introduce tecnulugia cum'è a larghezza di banda 320MHz, 4096-QAM, Multi-RU, operazione multi-link, MU-MIMO rinfurzata è cooperazione multi-AP nantu à a basa di Wi-Fi 6, rendendu Wi-Fi 7 più putente. chè Wi-Fi 7. Perchè u Wi-Fi 6 darà più tassi di trasferimentu di dati è una latenza più bassa. Wi-Fi 7 hè previstu di sustene un throughput di finu à 30 Gbps, circa trè volte quellu di Wi-Fi 6.
Nove funzioni supportate da Wi-Fi 7
- Supporta una larghezza di banda massima di 320 MHz
- Supporta u mecanismu Multi-RU
- Introduce a tecnulugia di modulazione 4096-QAM di ordine più altu
- Introduce u mecanismu multi-link Multi-Link
- Supporta più flussi di dati, rinfurzà a funzione MIMO
- Supporta a pianificazione cooperativa trà parechje AP
- Scenari d'applicazione di Wi-Fi 7
1. Perchè Wi-Fi 7?
Cù u sviluppu di a tecnulugia WLAN, e famiglie è l'imprese s'appoghjanu di più in più in u Wi-Fi cum'è i mezi principali di accede à a reta. Nta l'ultimi anni, l'applicazioni novi anu esigenze di ritardu è di ritardu più altu, cum'è video 4K è 8K (a velocità di trasmissione pò ghjunghje à 20 Gbps), VR / AR, ghjochi (u requisitu di ritardu hè menu di 5 ms), uffiziu remotu è videoconferenza in linea. è cloud computing, etc. Ancu se l'ultima versione di Wi-Fi 6 hà focu annantu à l'esperienza di l'utilizatori in scenarii d'alta densità, ùn pò ancu risponde à cumplettamente i requisiti più elevati sopra citati. per u throughput è a latenza. (Benvenutu à prestu attenzione à u contu ufficiale: ingegnere di rete Aaron)
Per questu scopu, l'urganizazione standard IEEE 802.11 hè per lancià un novu standard rivisatu IEEE 802.11be EHT, vale à dì Wi-Fi 7.
2. Release tempu di Wi-Fi 7
U gruppu di travagliu IEEE 802.11be EHT hè statu stabilitu in maghju 2019, è u sviluppu di 802.11be (Wi-Fi 7) hè sempre in corso. L'intera norma di u protocolu serà liberata in duie versioni, è a versione 1 hè prevista di liberà a prima versione in 2021 Draft Draft1.0 hè previstu di liberà u standard à a fine di u 2022; Release2 hè previstu di principià à principiu di 2022 è compie a versione standard à a fine di u 2024.
3. Wi-Fi 7 vs Wi-Fi 6
Basatu nantu à u standard Wi-Fi 6, Wi-Fi 7 introduce parechje tecnulugia novi, principalmente riflesse in:
4. New Features Supported by Wi-Fi 7
L'obiettivu di u protokollu Wi-Fi 7 hè di aumentà a velocità di trasmissione di a rete WLAN à 30Gbps è furnisce garanzii di accessu à bassa latenza. Per scuntrà stu scopu, tuttu u protocolu hà fattu cambiamenti currispundenti in a capa PHY è a capa MAC. Comparatu cù u protokollu Wi-Fi 6, i principali cambiamenti tecnichi purtati da u protokollu Wi-Fi 7 sò i seguenti:
Supporta a larghezza di banda massima di 320 MHz
U spettru senza licenza in e bande di frequenza 2.4GHz è 5GHz hè limitatu è affollatu. Quandu u Wi-Fi esistente esegue applicazioni emergenti cum'è VR / AR, inevitabbilmente scontru u prublema di QoS bassu. Per ottene u scopu di un throughput massimu di micca menu di 30Gbps, Wi-Fi 7 cuntinuerà à introduci a banda di frequenza 6GHz è aghjunghje novi modi di larghezza di banda, cumprese 240MHz continuu, 160 + 80MHz non continuu, 320 MHz continuu è micca. - cuntinuu 160 + 160 MHz. (Benvenutu à prestu attenzione à u contu ufficiale: ingegnere di rete Aaron)
Supporta u Meccanismo Multi-RU
In Wi-Fi 6, ogni utilizatore pò solu mandà o riceve frames nantu à u RU specificu assignatu, chì limita assai a flessibilità di a pianificazione di risorse di spettru. Per risolve stu prublema è migliurà ancu l'efficienza di u spettru, Wi-Fi 7 definisce un mecanismu chì permette à parechje RU per esse attribuite à un unicu utilizatore. Di sicuru, per equilibrà a cumplessità di l'implementazione è l'utilizazione di u spettru, u protocolu hà fattu certe restrizioni à a cumminazione di RU, vale à dì: RU di piccula dimensione (RU più chjuca di 242-Tone) pò esse solu cumminati. cù RU di piccula dimensione, è RU di grande dimensione (RU più grande o uguale à 242-Tone) ponu esse cumminati solu cù RU di grande dimensione, è RU di piccula dimensione è RU di grande dimensione ùn sò micca permessi di esse mischiati.
Introduce a tecnulugia di modulazione 4096-QAM di ordine più altu
U metudu di modulazione più altu diWi-Fi 6hè 1024-QAM, in quale i simboli di modulazione portanu 10 bits. Per aumentà ancu più a tarifa, Wi-Fi 7 introducerà 4096-QAM, perchè i simboli di modulazione portanu 12 bits. Sutta a listessa codifica, u 4096-QAM di Wi-Fi 7 pò ottene un aumentu di a tarifa di 20% cumparatu cù u 1024-QAM di Wi-Fi 6. (Benvenutu à prestu attenzione à u contu ufficiale: ingegnere di rete Aaron)
Introduce u mecanismu multi-link Multi-Link
Per ottene una utilizazione efficiente di tutte e risorse di spettru dispunibuli, ci hè una necessità urgente di stabilisce novi meccanismi di gestione, coordinazione è trasmissione di spettru nantu à 2,4 GHz, 5 GHz è 6 GHz. U gruppu di travagliu hà definitu tecnulugii ligati à l'agregazione multi-link, cumpresa principalmente l'architettura MAC di l'aggregazione multi-link rinfurzata, l'accessu à u canali multi-link, a trasmissione multi-link è altre tecnulugia ligati.
Supporta più flussi di dati, rinfurzà a funzione MIMO
In Wi-Fi 7, u numeru di flussi spaziali hè aumentatu da 8 à 16 in Wi-Fi 6, chì teoricamente pò più di duppià a velocità di trasmissione fisica. U sustegnu di più flussi di dati purterà ancu un MIMO più putente di funzioni distribuite, chì significa chì 16 flussi di dati ponu esse furniti micca da un puntu d'accessu, ma da parechji punti d'accessu à u stessu tempu, chì significa chì parechji AP anu bisognu di cooperà cù l'altri. travagliu.
Supporta a pianificazione cooperativa trà parechje AP
Attualmente, in u quadru di u protocolu 802.11, ùn ci hè micca assai cooperazione trà AP. Funzioni WLAN cumuni cum'è sintonizazione automatica è roaming intelligente sò funzioni definite da u venditore. U scopu di a cooperazione inter-AP hè solu di ottimisà a selezzione di canali, aghjustà a carica trà AP, etc., per ottene u scopu di l'utilizazione efficiente è l'allocazione equilibrata di risorse di freccia radio. A pianificazione coordinata trà parechje AP in Wi-Fi 7, cumpresa a pianificazione coordinata trà e cellule in u duminiu di u tempu è u duminiu di frequenza, a coordinazione di interferenza trà e cellule, è u MIMO distribuitu, ponu efficacemente riduce l'interferenza trà AP, migliurà assai l'utilizazione di e risorse di l'interfaccia d'aria.
.
Ci hè parechje manere di coordinà a pianificazione trà parechje AP, cumpresu C-OFDMA (Access Multiple di Divisione di Frequenza Ortogonale Coordinata), CSR (Reuse Spatial Coordinated), CBF (Coordinated Beamforming) è JXT (Transmission Joint).
5. Scenari Applicazioni di Wi-Fi 7
E funzioni novi introdutte da Wi-Fi 7 aumenteranu assai a velocità di trasmissione di dati è furnisce una latenza più bassa, è questi vantaghji seranu più utili à l'applicazioni emergenti, cum'è seguente:
- Video stream
- Video / Voice Conferencing
- Lusinghi wireless
- Cullaburazione in tempu reale
- Cloud / Edge Computing
- Internet industriale di e cose
- AR/VR immersive
- telemedicina interattiva
Tempu di Postu: Feb-20-2023