I servizii di voce restanu critichi per l'affari postu chì e rete mobile continuanu à evoluzione. GlobalData, una organizazione di cunsulenza ben cunnisciuta in l'industria, hà realizatu un sondaghju di 50 operatori mobili in u mondu è hà truvatu chì, malgradu l'aumentu cuntinuu di e plataforme di cumunicazione audio è video in linea, i servizii di voce di l'operatori sò sempre affidati da i cunsumatori in u mondu per a so stabilità è affidabilità.
Ricertamenti, GlobalData èHuaweihà publicatu inseme u libru biancu "5G Voice Transformation: Managing Complexity". U rapportu analizza in profondità a situazione attuale è e sfide di a coesistenza di e rete di voce multigenerazione è prupone una soluzione di rete cunvergente chì sustene e tecnulugia di voce multigenerazione per ottene una evoluzione di voce senza saldatura. U rapportu enfatiza ancu chì i servizii di valore basati nantu à i canali di dati IMS sò una nova direzzione per u sviluppu di voce. Cume e rete cellulari diventanu frammentate è i servizii di voce anu da esse furniti nantu à una varietà di rete, e soluzioni di voce cunvergente sò essenziali. Certi operatori cunsidereghjanu l'usu di suluzioni di voce cunvergente, cumprese l'integrazione di e rete wireless 3G / 4G / 5G esistenti, l'accessu à banda larga tradiziunale, e rete all-ottica.EPON/GPON/XGS-PON, etc., per migliurà e capacità di a rete è riduce i costi operativi. Inoltre, a suluzione di voce cunvergente pò simplificà assai i prublemi di roaming VoLTE, accelerà u sviluppu di VoLTE, maximizà u valore di spettru, è prumove l'usu cummerciale à grande scala di 5G.
U cambiamentu à a convergenza di a voce pò migliurà a capacità di a rete è riduce i costi operativi, purtendu à l'utilizazione VoLTE mejorata è l'usu cummerciale à grande scala di 5G. Mentre u 32% di l'operatori inizialmente anu annunziatu ch'elli cessanu d'investisce in e rete 2G/3G dopu a so fine di a vita, sta cifra hè cascata à u 17% in 2020, chì indica chì l'operatori cercanu altre manere di mantene e rete 2G/3G. Per rializà l'interazzione trà i servizii di voce è di dati nantu à u stessu flussu di dati, 3GPP R16 introduce u canali di dati IMS (Data Channel), chì crea novi pussibulità di sviluppu per i servizii di voce. Cù i canali di dati IMS, l'operatori anu l'uppurtunità di rinfurzà l'esperienza di l'utilizatori, attivà novi servizii, è aumentà i rivenuti.
In cunclusioni, u futuru di i servizii di voce si trova in suluzioni cunvergenti è canali di dati IMS, chì mostra chì l'industria hè aperta à l'innuvazione cummerciale. U paisaghju tecnologicu in evoluzione offre ampiu spaziu per a crescita, in particulare in u spaziu di voce. L'operatori mobili è telecomunicazioni anu bisognu di priorità è mantene i so servizii di voce per esse cumpetitivi in un mercatu chì cambia rapidamente.
Tempu di post: May-05-2023