Scopri l'ultime soluzioni di prova Ethernet in OFC 2023

Scopri l'ultime soluzioni di prova Ethernet in OFC 2023

U 7 di marzu di u 2023, VIAVI Solutions mette in risaltu e novi soluzioni di prova Ethernet à l'OFC 2023, chì si terrà in San Diego, USA da u 7 à u 9 di marzu.

VIAVI

Ethernet conduce larghezza di banda è scala à velocità senza precedente. A tecnulugia Ethernet hà ancu e caratteristiche chjave di DWDM classicu in campi cum'è l'interconnessione di u centru di dati (DCI) è a distanza ultra-longa (cum'è ZR). Livelli più alti di teste sò ancu richiesti per scuntrà a scala Ethernet è a larghezza di banda, è ancu a prestazione di servizii è e capacità DWDM. Più chè mai, l'architetti di a rete è i sviluppatori anu bisognu di strumentazione sofisticata per pruvà servizii Ethernet più veloci per una flessibilità è un rendimentu più grande.

VIAVI hà allargatu a so prisenza in u campu di teste Ethernet cù una nova piattaforma High Speed ​​Ethernet (HSE). Questa suluzione multiportu cumplementa e capacità di prova di a strata fisica di a piattaforma VIAVI ONT-800. HSE furnisce e cumpagnie di circuiti integrati, moduli è sistemi di rete cù equipaghji d'alta velocità per pruvà finu à 128 x 800G. Fornisce capacità di teste fisiche cù generazione è analisi avanzata di trafficu per risolve è pruvà a funziunalità è u rendiment di i circuiti integrati, l'interfacce pluggable, è i dispositi è e rete di scambià è routing.

VIAVI dimustrarà ancu e capacità recentemente annunziate di u Consorziu 800G Ethernet Technology Consortium (ETC) di u modulu ONT 800G FLEX XPM, chì sustene i bisogni di teste di l'imprese iperscale, i centri di dati è l'applicazioni cunnesse. In più di sustene l'implementazione di 800G ETC, furnisce ancu una larga gamma di strumenti di verificazione di stress è di verificazione di correzione di errore in avanti (FEC), chì sò critichi per l'implementazione di ASIC, FPGA è IP. VIAVI ONT 800G XPM furnisce ancu strumenti per verificà i pussibuli futuri IEEE 802.3df.

OFC 2023

Tom Fawcett, vice-presidente senior è direttore generale di l'unità cummerciale di laboratori è produzzione di VIAVI, hà dettu: "In qualità di leader in teste di rete ottiche finu à 1.6T, VIAVI continuerà à investisce per aiutà i clienti à superà facilmente e sfide è cumplessità di l'alta velocità. Test Ethernet. prublema. A nostra piattaforma ONT-800 supporta avà 800G ETC, chì furnisce l'aghjuntu necessariu à a nostra solida basa di prova di strati fisici mentre aghjurnà a nostra pila Ethernet à una nova soluzione HSE ".

VIAVI lancera également une nouvelle série d'adaptateurs de bouclage VIAVI à l'OFC. L'adattatore di loopback VIAVI QSFP-DD800 Permette à i venditori di l'equipaggiu di rete, i disegnatori di IC, i fornitori di servizii, l'ICP, i pruduttori di cuntratti è i squadre FAE per sviluppà, verificate è produce switches Ethernet, routers è processori chì utilizanu un dispositivu otticu plugable à alta velocità. Questi adattatori furniscenu una soluzione economica è scalabile per i porti di loopback è di carica finu à 800 Gbps paragunatu à l'ottica pluggable cara è sensibile. L'adattatori supportanu ancu a simulazione termale per verificà e capacità di rinfrescamentu di l'architettura di u dispusitivu.

 


Tempu di Postu: Mar-10-2023

  • Previous:
  • Next: