Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'intelligenza artificiale (IA), a dumanda di trasfurmazioni di dati è di capacità di cumunicazione hà righjuntu una scala senza precedenti. In particulare in campi cum'è l'analisi di big data, l'apprendimentu prufondu è u cloud computing, i sistemi di cumunicazione anu esigenze sempre più elevate per alta velocità è alta larghezza di banda. A fibra monomodale tradiziunale (SMF) hè affettata da u limite non lineare di Shannon, è a so capacità di trasmissione righjunghjerà u so limite superiore. A tecnulugia di trasmissione Spatial Division Multiplexing (SDM), rapprisentata da a fibra multi-core (MCF), hè stata largamente aduprata in e rete di trasmissione coerente à longa distanza è in e rete d'accessu otticu à corta distanza, migliurendu significativamente a capacità di trasmissione generale di a rete.
E fibre ottiche multicore superanu i limiti di e fibre monomodali tradiziunali integrandu parechji nuclei di fibra indipendenti in una sola fibra, aumentendu significativamente a capacità di trasmissione. Una fibra multicore tipica pò cuntene da quattru à ottu nuclei di fibra monomodali distribuiti uniformemente in una guaina protettiva cù un diametru di circa 125 um, aumentendu significativamente a capacità generale di larghezza di banda senza aumentà u diametru esternu, furnendu una suluzione ideale per risponde à a crescita esplusiva di e richieste di cumunicazione in l'intelligenza artificiale.

L'applicazione di fibre ottiche multi-core richiede a risoluzione di una seria di prublemi cum'è a cunnessione di fibre multi-core è a cunnessione trà fibre multi-core è fibre tradiziunali. Hè necessariu sviluppà prudutti di cumpunenti periferichi relativi cum'è connettori di fibre MCF, dispositivi fan in è fan out per a cunversione MCF-SCF, è cunsiderà a cumpatibilità è l'universalità cù e tecnulugie esistenti è cummerciali.
Dispositivu di entrata/uscita di ventilatore in fibra multicore
Cumu cunnette e fibre ottiche multi-core cù e fibre ottiche tradiziunali à core unicu? I dispositivi FIFO (multi-core fiber fan in and fan out) sò cumpunenti chjave per ottene un accoppiamentu efficiente trà fibre multi-core è fibre monomodali standard. Attualmente, ci sò parechje tecnulugie per implementà dispositivi multi-core fiber fan in and fan out: tecnulugia fused tapered, metudu di fasciu di fibre, tecnulugia di guida d'onda 3D è tecnulugia di ottica spaziale. I metudi sopra menzionati anu tutti i so vantaghji è sò adatti per diversi scenarii d'applicazione.
Connettore di fibra ottica MCF multicore in fibra
U prublema di cunnessione trà e fibre ottiche multi-core è e fibre ottiche à core unicu hè statu risoltu, ma a cunnessione trà e fibre ottiche multi-core deve ancu esse risolta. Attualmente, e fibre ottiche multi-core sò principalmente cunnesse per fusione, ma questu metudu hà ancu certe limitazioni, cum'è una alta difficultà di custruzzione è una manutenzione difficiule in a fase successiva. Attualmente, ùn ci hè micca un standard unificatu per a produzzione di fibre ottiche multi-core. Ogni fabricatore produce fibre ottiche multi-core cù diverse disposizioni di core, dimensioni di core, spaziatura di core, ecc., chì aumenta invisibilmente a difficultà di fusione trà fibre ottiche multi-core.
Modulu ibridu MCF in fibra multicore (applicatu à u sistema di amplificatore otticu EDFA)
In u sistema di trasmissione ottica Space Division Multiplexing (SDM), a chjave per ottene una trasmissione di alta capacità, alta velocità è longa distanza stà in a cumpensazione di a perdita di trasmissione di i signali in e fibre ottiche, è l'amplificatori ottici sò cumpunenti essenziali in questu prucessu. Cum'è una forza motrice impurtante per l'applicazione pratica di a tecnulugia SDM, e prestazioni di l'amplificatori in fibra SDM determinanu direttamente a fattibilità di tuttu u sistema. Trà questi, l'amplificatore in fibra multi-core drogatu cù erbio (MC-EFA) hè diventatu un cumpunente chjave indispensabile in i sistemi di trasmissione SDM.
Un sistema EDFA tipicu hè cumpostu principalmente da cumpunenti principali cum'è a fibra dopata cù erbium (EDF), a fonte di luce di pompa, l'accoppiatore, l'isolatore è u filtru otticu. In i sistemi MC-EFA, per ottene una cunversione efficiente trà a fibra multi-core (MCF) è a fibra single core (SCF), u sistema introduce di solitu dispositivi Fan in/Fan out (FIFO). Si prevede chì a futura suluzione EDFA in fibra multi-core integrerà direttamente a funzione di cunversione MCF-SCF in i cumpunenti ottici cunnessi (cum'è 980/1550 WDM, filtru di appiattimentu di guadagnu GFF), simplificendu cusì l'architettura di u sistema è migliurendu e prestazioni generali.
Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia SDM, i cumpunenti ibridi MCF furniranu suluzioni d'amplificazione più efficienti è à bassa perdita per i futuri sistemi di cumunicazione ottica d'alta capacità.
In questu cuntestu, HYC hà sviluppatu connettori di fibra ottica MCF specificamente cuncepiti per cunnessione di fibra ottica multi-core, cù trè tipi d'interfaccia: tipu LC, tipu FC è tipu MC. I connettori di fibra ottica multi-core MCF di tipu LC è di tipu FC sò stati parzialmente mudificati è cuncepiti basendu si nantu à i connettori LC/FC tradiziunali, ottimizendu a funzione di pusizionamentu è di ritenzione, migliurendu u prucessu di accoppiamentu di macinazione, assicurendu cambiamenti minimi in a perdita d'inserzione dopu à accoppiamenti multipli, è rimpiazzendu direttamente i costosi prucessi di splicing per fusione per assicurà a comodità d'usu. Inoltre, Yiyuantong hà ancu cuncipitu un connettore MC dedicatu, chì hà una dimensione più chjuca cà i connettori di tipu d'interfaccia tradiziunali è pò esse applicatu à spazii più densi.
Data di publicazione: 05 di ghjugnu 2025