Pettine di frequenza ottica è trasmissione ottica?

Pettine di frequenza ottica è trasmissione ottica?

Sapemu chì, dapoi l'anni 1990, a tecnulugia di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda WDM hè stata aduprata per i ligami di fibra ottica di longa distanza chì copre centinaie o ancu millaie di chilometri. Per a maiò parte di i paesi è e regioni, l'infrastruttura di fibra ottica hè u so attivu più caru, mentre chì u costu di cumpunenti di transceiver hè relativamente bassu.

In ogni casu, cù a crescita splussiva di i tassi di trasmissione di dati di rete cum'è 5G, a tecnulugia WDM hè diventata sempre più impurtante in i ligami di corta distanza, è u voluminu di implementazione di ligami brevi hè assai più grande, facendu u costu è a dimensione di i cumpunenti di transceiver più sensibili.

Attualmente, queste rete si basanu sempre in millaie di fibre ottiche monomode per a trasmissione parallela per i canali di multiplexing di divisione spaziale, è a tarifa di dati di ogni canale hè relativamente bassu, à u più solu uni pochi di centu Gbit/s (800G). U livellu T pò avè applicazioni limitate.

Ma in u futuru prevedibile, u cuncettu di parallelizazione spaziale ordinariu righjunghji prestu u so limitu di scalabilità, è deve esse cumplementatu da a parallelizazione di u spettru di i flussi di dati in ogni fibra per mantene più miglioramenti in i tassi di dati. Questu pò apre un novu spaziu di applicazione per a tecnulugia di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda, induve a scalabilità massima di u numeru di canali è a tarifa di dati hè cruciale.

In questu casu, u generatore di pettine di frequenza (FCG), cum'è una fonte di luce multi-lunghezza d'onda compatta è fissa, pò furnisce un gran numaru di trasportatori ottichi ben definiti, ghjucanu cusì un rolu cruciale. Inoltre, un vantaghju particularmente impurtante di u pettine di frequenza ottica hè chì e linee di pettine sò essenzialmente equidistanti in frequenza, chì ponu rilassà i requisiti per i bande di guardia intercanale è evitendu u cuntrollu di frequenza necessariu per e singole linee in schemi tradiziunali chì utilizanu arrays laser DFB.

Si deve esse nutatu chì sti vantaghji ùn sò micca solu applicabili à u trasmettitore di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda, ma ancu à u so ricevitore, induve l'oscillatore locale discretu (LO) array pò esse rimpiazzatu da un solu generatore di pettine. L'usu di generatori di pettine LO pò facilità ancu a trasfurmazioni di signali digitale in i canali di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda, riducendu cusì a cumplessità di u ricevitore è migliurà a tolleranza di u rumore di fase.

Inoltre, l'usu di segnali di pettine LO cù funzione di fasa bloccata per una ricezione coerente parallela pò ancu ricustruisce a forma d'onda di u duminiu di u tempu di l'interu signale di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda, cumpensendu cusì i danni causati da a non-linearità ottica di a fibra di trasmissione. In più di i vantaghji conceptuali basati nantu à a trasmissione di signali di pettine, dimensioni più chjuche è a produzzione à grande scala economicamente efficiente sò ancu fattori chjave per i futuri transceivers di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda.

Dunque, trà parechji cuncetti di generatori di signali di pettine, i dispositi di livellu di chip sò particularmente degne di nota. Quandu sò cumminati cù circuiti integrati fotonici altamente scalabili per a modulazione di segnali di dati, multiplexing, routing è ricezione, tali dispositi ponu diventà chjave per transceivers di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda compatti è efficienti chì ponu esse fabbricati in grande quantità à pocu costu, cù una capacità di trasmissione di decine di Tbit/s per fibra.

À l'output di a fine di l'invio, ogni canale hè ricombinatu attraversu un multiplexer (MUX), è u signale di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda hè trasmessu per una fibra monomode. À l'estremità di ricezione, u ricevitore di multiplexing à divisione di lunghezza d'onda (WDM Rx) usa l'oscillatore locale LO di a seconda FCG per a rilevazione di interferenze multilunghezza d'onda. U canali di u signale di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda di input hè siparatu da un demultiplexer è dopu mandatu à un array di receptore coherente (Coh. Rx). Frà elli, a frequenza di demultiplexing di l'oscillatore locale LO hè aduprata cum'è riferimentu di fase per ogni ricevitore coherente. U rendiment di stu ligame di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda dipende ovviamente in gran parte da u generatore di signale di pettinu di basa, in particulare a larghezza di a luce è a putenza ottica di ogni linea di pettine.

Di sicuru, a tecnulugia di pettine di frequenza ottica hè sempre in u stadiu di sviluppu, è i so scenarii di applicazione è a dimensione di u mercatu sò relativamente chjuchi. Se pò superà i colli di bottiglia tecnologica, riduce i costi è migliurà l'affidabilità, pò ottene applicazioni à livellu di scala in a trasmissione ottica.


Tempu di post: Dec-19-2024

  • Previous:
  • Next: