RVA: 100 milioni di famiglie FTTH saranu cuperte in i prossimi 10 anni in i Stati Uniti

RVA: 100 milioni di famiglie FTTH saranu cuperte in i prossimi 10 anni in i Stati Uniti

In un novu rapportu, a sucietà di ricerca di mercatu di fama mundiale RVA prevede chì a prossima infrastruttura di fibra ottica (FTTH) ghjunghjerà à più di 100 milioni di famiglie in i Stati Uniti in i prossimi 10 anni circa.

FTTHcrescerà ancu forte in Canada è in i Caraibi, hà dettu RVA in u so Rapportu Nordamericanu nantu à a Banda Larga in Fibra 2023-2024: Revisione è Previsione FTTH è 5G. A cifra di 100 milioni supera di gran lunga i 68 milioni di cupertura di famiglie FTTH in i Stati Uniti finu à oghje. Quest'ultimu totale include e famiglie cù cupertura duplicata; RVA stima, escludendu a cupertura duplicata, chì u numeru di famiglie FTTH in i Stati Uniti hè di circa 63 milioni.

RVA aspetta chì l'operatori di telecomunicazioni, i MSO di cable, i fornitori indipendenti, i municipii, e cooperative elettriche rurali è altri si uniscinu à l'onda FTTH. Sicondu u rapportu, l'investimentu di capitale in FTTH in i Stati Uniti supererà i 135 miliardi di dollari in i prossimi cinque anni. RVA afferma chì sta cifra supera tutti i soldi spesi per u sviluppu FTTH in i Stati Uniti finu à oghje.

U direttore generale di RVA, Michael Render, hà dichjaratu: "I novi dati è a ricerca in u rapportu mettenu in risaltu una quantità di fattori sottostanti di stu ciclu di implementazione senza precedenti. Forse u più impurtante hè chì i cunsumatori passeranu à a prestazione di servizii in fibra finché a fibra hè dispunibule per l'imprese".


Data di publicazione: 10 d'aprile 2023

  • Precedente:
  • Dopu: