Sicondu u Nikkei News, NTT è KDDI di u Giappone anu intenzione di cooperà in a ricerca è u sviluppu di una nova generazione di tecnulugia di cumunicazione ottica, è sviluppà inseme a tecnulugia di basa di e rete di cumunicazione à risparmiu energeticu ultra chì utilizanu signali di trasmissione ottica da e linee di cumunicazione à i servitori è i semiconduttori.
E duie cumpagnie firmeranu un accordu in un futuru vicinu, aduprendu IOWN, una piattaforma di cumunicazione di tecnulugia ottica sviluppata indipindentamente da NTT, cum'è basa per a cuuperazione. Utilizendu a tecnulugia di "fusione fotoelettrica" sviluppata da NTT, a piattaforma pò realizà tuttu u trattamentu di u signale di i servitori in forma di luce, abbandunendu a trasmissione di u signale elettricu precedente in e stazioni base è l'equipaggiamenti di i servitori, è riducendu assai u cunsumu di energia di trasmissione. Sta tecnulugia garantisce ancu un'efficienza di trasmissione di dati estremamente alta riducendu à tempu u cunsumu di energia. A capacità di trasmissione di ogni fibra ottica serà aumentata à 125 volte l'uriginale, è u tempu di ritardu serà assai riduttu.
Attualmente, l'investimentu in prughjetti è equipaggiamenti ligati à IOWN hà righjuntu 490 milioni di dollari americani. Cù u sustegnu di a tecnulugia di trasmissione ottica à longa distanza di KDDI, a velocità di ricerca è sviluppu serà assai accelerata, è si prevede chì serà gradualmente cummercializata dopu à u 2025.
NTT hà dettu chì a cumpagnia è KDDI s'impegnaranu à ammaestrà a tecnulugia di basa in u 2024, à riduce u cunsumu energeticu di e rete d'infurmazione è di cumunicazione, cumpresi i centri di dati, à 1% dopu à u 2030, è à piglià l'iniziativa in a formulazione di standard 6G.
À u listessu tempu, e duie cumpagnie speranu ancu di cooperà cù altre cumpagnie di cumunicazione, equipaghji è pruduttori di semiconduttori in u mondu sanu per realizà un sviluppu cumunu, travaglià inseme per risolve u prublema di l'altu cunsumu energeticu in i futuri centri di dati è prumove u sviluppu di tecnulugie di cumunicazione di prossima generazione.
Infatti, digià in aprile 2021, NTT hà avutu l'idea di realizà u layout 6G di a cumpagnia cù a tecnulugia di cumunicazione ottica. À quellu tempu, a cumpagnia hà cooperatu cù Fujitsu per mezu di a so filiale NTT Electronics Corporation. E duie parte si sò ancu cuncentrate nantu à a piattaforma IOWN per furnisce a basa di cumunicazione di prossima generazione integrandu tutte l'infrastrutture di rete fotoniche, cumprese a fotonica di siliciu, l'edge computing è l'informatica distribuita wireless.
Inoltre, NTT collabora ancu cù NEC, Nokia, Sony, ecc. per realizà una cuuperazione di prova 6G è sforzassi di furnisce u primu batch di servizii cummerciali prima di u 2030. E prove in interni cuminceranu prima di a fine di marzu 2023. À quellu tempu, u 6G puderia esse capace di furnisce 100 volte a capacità di u 5G, supportà 10 milioni di dispositivi per chilometru quadratu è realizà una cupertura 3D di signali in terra, mare è aria. I risultati di e prove saranu ancu paragunati cù a ricerca mundiale. Organizzazioni, cunferenze è organismi di standardizazione spartenu.
Attualmente, u 6G hè statu cunsideratu cum'è una "opportunità di trilioni di dollari" per l'industria mobile. Cù a dichjarazione di u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Infurmazione nantu à l'accelerazione di a ricerca è di u sviluppu di u 6G, a Cunferenza Globale di Tecnulugia 6G è u Cungressu Mundiale Mobile di Barcellona, u 6G hè diventatu u più grande focu di u mercatu di e cumunicazioni.
Diversi paesi è istituzioni anu ancu annunziatu a ricerca ligata à u 6G parechji anni fà, cumpete per a pusizione di punta in a pista 6G.
In u 2019, l'Università d'Oulu in Finlandia hà publicatu u primu libru biancu 6G di u mondu, chì hà apertu ufficialmente u preludiu à a ricerca ligata à u 6G. In marzu 2019, a Cummissione Federale di e Comunicazioni di i Stati Uniti hà pigliatu l'iniziativa annunziendu u sviluppu di a banda di frequenza terahertz per e prove di a tecnulugia 6G. In uttrovi di l'annu dopu, a US Telecom Industry Solutions Alliance hà furmatu a Next G Alliance, sperendu di prumove a ricerca di brevetti di a tecnulugia 6G è di stabilisce i Stati Uniti in a tecnulugia 6G cum'è leader di l'era.
L'Unione Europea lancerà u prughjettu di ricerca 6G Hexa-X in u 2021, riunendu Nokia, Ericsson è altre cumpagnie per prumove inseme a ricerca è u sviluppu di u 6G. A Corea di u Sud hà stabilitu una squadra di ricerca 6G digià in aprile 2019, annunziendu sforzi per ricerche è applicà tecnulugie di cumunicazione di nova generazione.
Data di publicazione: 31 di marzu di u 2023