U Top 10 di i Produttori di Transceiver Fibra Ottica di u 2022

U Top 10 di i Produttori di Transceiver Fibra Ottica di u 2022

Recentemente, LightCounting, una organizazione di mercatu ben cunnisciuta in l'industria di a cumunicazione in fibra ottica, hà annunziatu l'ultima versione di a lista TOP10 di transceiver otticu globale 2022.

A lista mostra chì u più forte i pruduttori cinesi di transceiver otticu, u più forte sò. Un totale di 7 cumpagnie sò preselezionate, è solu 3 cumpagnie d'oltremare sò in a lista.

Sicondu a lista, Chinesefibra otticaI pruduttori di transceiver sò stati selezziunati solu in 2010 da Wuhan Telecom Devices Co., Ltd. (WTD, dopu unitu cù Accelink Technology); in 2016, Hisense Broadband è Accelink Technology sò stati shortlisted; in 2018, solu Hisense Broadband, Two Accelink Technologies sò stati preselezionati.

In 2022, InnoLight (classificatu à u 1u), Huawei (classatu 4u), Accelink Technology (classatu 5u), Hisense Broadband (classatu 6u), Xinyisheng (classatu 7u), Huagong Zhengyuan (classatu 7u) No. 8), Source Photonics (N ° 10) sò stati shortlisted. Hè vale a nutà chì Source Photonics hè stata acquistata da una sucietà chinesa, per quessa, hè digià un fabricatore di moduli otticu cinese in questa questione.

Classifica di i Top 10 Fornitori di Transceivers

U restu 3 posti sò riservati à Coherent (acquistu da Finisar), Cisco (acquistu da Acacia) è Intel. L'annu passatu, LightCounting hà cambiatu e regule statistiche chì escludenu i moduli ottici fabbricati da i fornitori di l'equipaggiu da l'analisi, cusì i fornitori di l'equipaggiu cum'è Huawei è Cisco sò stati ancu inclusi in a lista.

LightCounting hà dettu chì in u 2022, InnoLight, Coherent, Cisco è Huawei occupanu più di u 50% di a quota di mercatu globale di moduli ottici, di quale InnoLight è Coherent guadagnanu quasi 1,4 miliardi di dollari in entrate.

In vista di e risorse enormi di Cisco è Huawei in u campu di i sistemi di rete, sò previsti per diventà i novi capi in u mercatu di moduli ottici. Trà elli, Huawei hè u fornitore principale di moduli DWDM coherenti 200G CFP2. L'affari di Cisco hà beneficiatu da a spedizione di u primu batch di moduli ottici 400ZR/ZR+.

Sia Accelink Technology sia Hisense Broadband's revenue modulu otticu vi supirau US $ 600 millioni in 2022. Xinyisheng è Huagong Zhengyuan sò i casi riesciuta di pruduttori Chinese Fiber otticu transceiver in l 'ùrtimi anni. Vendendu moduli ottici à e cumpagnie di cloud computing, i so rankings sò righjunti à u top 10 in u mondu.

Broadcom (acquistu Avago) hè cascatu fora di a lista in questa questione, è serà sempre sestu in u mondu in 2021.

LightCounting hà dettu chì u transceiver otticu ùn hè micca un affari prioritariu per Broadcom, cumpresu Intel, ma e duie cumpagnie sviluppanu apparecchi ottici co-imballati.


Tempu di posta: 02-02-2023

  • Previous:
  • Next: