Sicondu i rapporti di i media, Verizon hà decisu di utilizà NG-PON2 invece di XGS-PON per l'aghjurnamenti di fibra ottica di a prossima generazione. Mentre chì questu va contru à e tendenze di l'industria, un esecutivu di Verizon hà dettu chì farà a vita più faciule per Verizon in l'anni à vene simplificendu a reta è a strada di l'aghjurnamentu.
Ancu se XGS-PON furnisce capacità 10G, NG-PON2 pò furnisce 4 volte a lunghezza d'onda di 10G, chì pò esse usata sola o in cumminazione. Ancu s'è a maiò parte di l'operatori sceglie di aghjurnà da GPON àXGS-PON, Verizon hà cooperatu cù u fornitore di l'equipaggiu Calix parechji anni fà per circà suluzioni NG-PON2.
Hè capitu chì Verizon usa attualmente NG-PON2 per implementà servizii di fibra ottica gigabit in residenze in New York City. Verizon hè previstu di implementà a tecnulugia à grande scala in i prossimi anni, hà dettu Kevin Smith, vicepresidentu di tecnulugia per u prughjettu di fibra ottica di Verizon.
Sicondu Kevin Smith, Verizon hà sceltu NG-PON2 per parechje motivi. Prima, perchè offre a capacità di quattru lunghezze d'onda diverse, offre un "modu veramente elegante di cumminà servizii cummirciali è residenziali in una sola piattaforma" è gestisce una gamma di punti di dumanda differenti. Per esempiu, u listessu sistema NG-PON2 pò esse usatu per furnisce servizii di fibra ottica 2Gbps à l'utilizatori residenziali, servizii di fibra ottica 10Gbps à l'utilizatori di cummerciale, è ancu servizii fronthaul 10G à i siti cellulari.
Kevin Smith hà ancu indicatu chì NG-PON2 hà una funzione integrata di porta di rete di banda larga (BNG) per a gestione di l'utilizatori. "Permette di spustà unu di i router attualmente utilizati in GPON fora di a reta".
"In questu modu avete un puntu di menu di a reta per gestisce", spiegò. "Chì di sicuru vene cun un aumentu di u costu, è in generale hè menu caru per cuntinuà à aghjunghje a capacità di a rete in u tempu. "
Parlendu di capacità aumentata, Kevin Smith hà dettu chì mentre NG-PON2 permette attualmente l'utilizazione di quattru corsie 10G, in realtà ci sò ottu corsi in totale chì eventualmente saranu dispunibili à l'operatori cù u tempu. Mentre i normi per queste corsie extra sò sempre sviluppati, hè pussibule include opzioni cum'è quattru corsi 25G o quattru corsi 50G.
In ogni casu, Kevin Smith crede chì hè "ragionevule" chì u sistema NG-PON2 eventualmente serà scalabile à almenu 100G. Dunque, ancu s'ellu hè più caru di XGS-PON, Kevin Smith hà dettu chì NG-PON2 vale a pena.
L'altri vantaghji di NG-PON2 include: Se a lunghezza d'onda chì l'utilizatore usa falla, pò esse automaticamente cambiata à una altra lunghezza d'onda. À u listessu tempu, sustene ancu a gestione dinamica di l'utilizatori è isola l'utilizatori di larghezza di banda alta nantu à e so lunghezze d'onda per evità a congestione.
Attualmente, Verizon hà appena principiatu a implementazione à grande scala di NG-PON2 per FiOS (Serviziu Fibra Ottica) è hè previstu di cumprà l'equipaggiu NG-PON2 à grande scala in i prossimi anni. Kevin Smith hà dettu chì finu à avà ùn ci era statu micca prublemi di supply chain.
"GPON hè statu un grande strumentu è u gigabit ùn hè micca statu da tantu tempu ... ma cù a pandemia, a ghjente accelerà l'adopzione di gigabit. Dunque, per noi, si tratta avà di accessu Un tempu logicu per u prossimu passu ", cuncludi.
SOFTEL XGS-PON OLT, ONU, 10G OLT, XGS-PON ONU
Tempu di Postu: Apr-03-2023