Quali sò i tipi di fibre di multiplexazione à divisione d'aria SDM?

Quali sò i tipi di fibre di multiplexazione à divisione d'aria SDM?

In a ricerca è u sviluppu di e nove tecnulugie di fibre ottiche, u multiplexaggio à divisione spaziale SDM hà suscitatu assai attenzione. Ci sò duie direzzione principali per l'applicazione di SDM in fibre ottiche: u multiplexaggio à divisione di core (CDM), induve a trasmissione hè effettuata attraversu u core di una fibra ottica multi-core. O Mode Division Multiplexing (MDM), chì trasmette attraversu i modi di propagazione di una fibra à pochi modi o multi-mode.

A fibra Core Division Multiplexing (CDM) hè in principiu basata annantu à l'usu di dui schemi principali.

U primu hè basatu annantu à l'usu di fasci di fibre à core unicu (nastri di fibre), in i quali e fibre monomodali parallele sò incapsulate inseme per furmà fasci di fibre o nastri chì ponu furnisce finu à centinaie di ligami paralleli.

A seconda opzione hè basata annantu à a trasmissione di dati annantu à un unicu core (modu unicu per core) integratu in a listessa fibra, vale à dì in una fibra multicore MCF. Ogni core hè trattatu cum'è un unicu canale separatu.

46463bae51569a303821ba211943a2b2

A fibra MDM (Module Division Multiplexing) si riferisce à a trasmissione di dati nantu à diverse modalità di una fibra ottica, ognuna di e quali pò esse cunsiderata cum'è un canale separatu.

I dui tipi cumuni di MDM sò a fibra multimodale (MMF) è a fibra in modu frazziunale (FMF). A principale differenza trà i dui hè u numeru di modi (canali dispunibili). Siccomu l'MMF ponu supportà un gran numeru di modi (decine di modi), a diafonia intermodale è u ritardu di gruppu di modi differenziali (DMGD) diventanu significativi.

431bb94d710e6a0c2bc62f33a26da40b

Ci hè ancu a fibra di cristallu fotonicu (PCF) chì si pò dì chì appartene à questu tipu. Hè basata annantu à e pruprietà di i cristalli fotonici, chì cunfinanu a luce per via di l'effettu bandgap è a trasmettenu aduprendu fori d'aria in a so sezione trasversale. U PCF hè principalmente fattu di materiali cum'è SiO2, As2S3, ecc., è i fori d'aria sò introdutti in a zona intornu à u core per cambià u cuntrastu di l'indice di rifrazione trà u core è u rivestimentu.

6afb604979acb11d977e747f2bc07e90

A fibra CDM pò esse descritta cum'è l'aghjunta di nuclei di fibra monomodale paralleli chì portanu informazioni, integrati in u listessu rivestimentu (MCF di fibra multi-core o fasciu di fibre monocore). A multiplexazione per divisione di modu MDM hè l'usu di parechji modi spaziali-ottici in u mezu di trasmissione cum'è canali di dati individuali/separati/indipendenti, tipicamente per a trasmissione interconnessa à corta distanza.


Data di publicazione: 26 di ghjugnu di u 2025

  • Precedente:
  • Dopu: